Зима, О. Г.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Зима О. Г. Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу / О. Г. Зима // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 104–105.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51629104-105ukРозширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Зима О. Г., 20182Zima O. H. Rozshirennia sferi vplivu na spozhivacha z vikoristanniam digital-marketinhu / O. H. Zima // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 104–105.