Горбаль, Н. І.Романишин, С. Б.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Горбаль Н. І. Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 39–43. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55512Аналізується сутність понять “стратегія маркетингу” та “рекламна стратегія”, описано особливості рекламної діяльності у системі маркетингу підприємства.In the article the essence of “marketing strategy” and “advertising strategy” is analyzed and specific of advertising strategy in the marketing system of the firm is described.39-43ukРекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємстваArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Горбаль Н. І., Романишин С. Б., 20055338.242.2339.138Horbal N. I. Reklamna stratehiia u systemi marketynhovykh stratehii pidpryiemstva / N. I. Horbal, S. B. Romanyshyn // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 39–43. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).