Гутиряк, О.2020-10-062020-10-062000-08-152000-08-15Гутиряк О. Розподіл термінів маркетингу за значенням семантичної складності / О. Гутиряк // Вісник Державного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000. — № 402 : Проблеми української термінології. — С. 365–367. — (Термінологія гуманітарних знань).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54593365-367ukРозподіл термінів маркетингу за значенням семантичної складностіArticle© Державний університет “Львівська політехніка”, 2000© Технічний комітет стандартизації науково-технічної термінології, 2000© Оксана Гутиряк, 20003Hutiriak O. Rozpodil terminiv marketynhu za znachenniam semantychnoi skladnosti / O. Hutiriak // Visnyk Derzhavnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Derzhavnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2000. — No 402 : Problemy ukrainskoi terminolohii. — P. 365–367. — (Terminolohiia humanitarnykh znan).