Горбай, О. З.Керницький, І. С.2016-11-072016-11-072016Горбай О. З. Моделювання пасивної безпеки системи “пасажир-сидіння” великогабаритних колісних транспортних засобів / О. З. Горбай, І. С. Керницький // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів : збірник наукових праць. – 2016. – № 838. – С. 160–167. – Бібліографія: 15 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34374Отримано результати комп’ютерного моделювання напружено-деформованого стану моделі пасажирського двомісного автобусного сидіння під час прикладення різного типу навантажень. На основі отриманих деформаційних переміщень та максимальних пришвидшень виявлено їх істотну залежність від закону зміни навантаження у часі. Розглянуто варіант їх врахування під час проведення випробувань пасажирських сидінь згідно з Правилами ЄЕК ООН R 80 стосовно забезпечення вимог пасивної безпеки. Presented results of computer modeling of stress-strain state of the model of double bus passenger seat during the application of different types of loads. Based on deformation and displacement of maximum acceleration revealed their significant dependence on loads change over the time. Offered the alternative option in test of passenger seats according to ECE Regulations 80 R requirements at ensuring its passive safety.uaміцність пасажирських автобусних сидіньПравила ЄЕК ООН R 80strength the seat of public busesUN/ECE R 80Моделювання пасивної безпеки системи “пасажир-сидіння” великогабаритних колісних транспортних засобівArticle