Прокоф’єв, Б. М.2010-06-212010-06-212009Прокоф’єв Б. М. Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств / Б. М. Прокоф’єв // Проблеми обліку, контролю та аналізу в економіці України : тези доповідей Другої студентської наукової конференції, 15 жовтня 2009 року / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра обліку та аналізу. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009. – С. 137–139. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/5637uaбенчмаркінгпослугиконкурентирезультативністьБенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємствTechnical Report