Urbanska, J.2014-03-112014-03-112013Urbanska J. Private label on food market in Poland / J. Urbanska // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 217–225. – Bibliography: 19 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23877This paper indicates the increasing importance of private label retailers as a response of large retail chains to individual consumer needs. New private labels of premium segment are discussed and the strategic position of their premium brands is evaluated. Визначено зростаюче значення приватних торгових марок роздрібних продавців як відповідь великих торговельних мереж на індивідуальні потреби споживача. Проаналізовано сегмент нових приватних преміум-торгових марок та оцінено стратегічне становище їх преміум-брендів.enprivate labelretail chainspremium private labelприватна торгова маркаприватна преміум-торгова маркаPrivate label on food market in PolandПриватна торгова марка на продуктовому ринку у ПольщіArticle