Коваль, З. О.2019-02-042019-02-042018-06-032018-06-03Коваль З. О. Алгоритм оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу підприємства / З. О. Коваль // Фінансовий ринок: інституції та інструменти, 3–6 червня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 51–52.978-966-941-179-2https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/4401451-52ukАлгоритм оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу підприємстваConference Abstract© Національний університет «Львівська політехніка», 20182Koval Z. O. Alhorytm otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovoi stratehii na etapakh zhyttievoho tsyklu pidpryiemstva / Z. O. Koval // Finansovyi rynok: instytutsii ta instrumenty, 3–6 chervnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 51–52.