Мороз, Л. І.2013-01-172013-01-172011Мороз Л. І. Вплив людського та інших факторів на інноваційну діяльність підприємства в умовах маркетингової товарної політики / Л. І. Мороз // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 309–310. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16343uaВплив людського та інших факторів на інноваційну діяльність підприємства в умовах маркетингової товарної політикиArticle