Гальків, Л. І.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Гальків Л. І. Соціальний та відповідальний маркетинг: теоретичні аспекти передумов розвитку / Л. І. Гальків // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 47.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/5159347ukСоціальний та відповідальний маркетинг: теоретичні аспекти передумов розвиткуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Гальків Л. І., 20181Halkiv L. I. Sotsialnyi ta vidpovidalnyi marketynh: teoretychni aspekty peredumov rozvytku / L. I. Halkiv // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 47.