Стернюк, О. Б.2011-12-092011-12-092011Стернюк О. Б. Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ВАТ “Львівський холодокомбінат”) / О. Б. Стернюк // // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 295–301. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11099Проаналізовано особливості управління витратами, асортиментною та ціновою політикою ВАТ “Львівський холодокомбінат” з метою дослідження конкурентної стратегії, яку використовує товариство на ринку. Визначено чинники забезпечення ефективності обраної стратегії на цьому етапі розвитку ринку та у прогнозованому майбутньому. The features of the cost management, the assortment and price policy of “Lviv holodokombinat” JSC are analysed in order to establish its competition strategy in present market conditions. The key factors for providing the efficiency of the chosen strategy at the present moment and in forseable future are determined.uaконкурентна стратегіялідерство за витратамидиференціаціяринок морозиваcompetition strategycost leadershipdifferentiationice-cream marketДослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ВАТ “Львівський холодокомбінат”)Article