Пелещишин, Оксана2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Пелещишин О. Планування та координація дій маркетологів в онлайн-спільнотах / Оксана Пелещишин // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 43–44. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58135The problem of finding optimal assignment of performers to online communities’ websites in order to maximize the effect of distributing marketing information and minimize the cost of activities in online communities were analyzed. Indicators of company representatives’ performance based on the analysis of social reaction to posts and behavior of marketing specialists were identified. The use of apparatus of the theory of coordination for finding the best assignment of company representatives to online communities and controlling their interaction was suggested.43-44ukмаркетингові комунікаціїонлайн-спільнотитеорія координаціїПланування та координація дій маркетологів в онлайн-спільнотахConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Peleshchishin O. Planuvannia ta koordynatsiia dii marketolohiv v onlain-spilnotakh / Oksana Peleshchishin // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 43–44. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).