Коваль, Зоряна2014-04-102014-04-102011Коваль З. Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах / Зоряна Коваль // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 88–89. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24302У статті висвітлено основні аспекти реалізації таких складових соціальної відповідальності вітчизняних підприємств, як відповідальність перед споживачами і працівниками. Досліджено можливості застосування неомаркетингу у взаємозв’язках «підприємство-споживач». Піднято питання неетичості використання методів неомаркетингу в сучасних вітчизняних реаліях.uaсоціальна відповідальністьетична поведінканеомаркетингпсихоемоційні методи впливуповедінка споживачавзаємозв’язок «суспільство-підприємство»Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовахArticle