Нечепуренко, С. О.2017-06-022017-06-022004Нечепуренко С. О. Франчайзинг - як ефективна форма ведення бізнесу / С. О. Нечепуренко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 92–97. – Бібліографія: 10 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38218Розглянуті фактори становлення франчайзингових відносин великих і малих фірм на основі аналізу закордонного досвіду франчайзингу. Окреслюється франчайзинг в якості зовнішньоекономічного партнерства. In the given article the reasons of a becoming franchising of attitudes between large and small corporation on the basic of analysis franchising of oversets, experience are esteemed. The characteristic as form of partnership franchising an external economic.uaФранчайзинг - як ефективна форма ведення бізнесуArticle