Лоїк, Галина Богданівна2013-07-122013-07-122011Лоїк Г. Б. Медіатекст в контексті нової парадигми освіти / Галина Богданівна Лоїк // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 169–170. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20426Розглядаються переваги використання медіатексту в процесі формування медіаграмотності учнів. Це обумовлено специфікою завдання технології (формування медіакультури) та особливостями особистісно-зорієнтованого підходу, який, на відміну від академічної, знанієво-зорієнтованої освіти, спрямований одночасно на розвиток індивідуальності особистості та навичок взаєморозуміння (активного діалогу).uaМедіатекст в контексті нової парадигми освітиArticle