Плитус, Олександра Семенівна2013-01-222013-01-222012Плитус О. С. Бібліотеки Українського педагогічного товариства «Рідна школа»: організація роботи, роль у національно-громадянському вихованні молоді (1932-1939 рр.) / Олександра Семенівна Плитус // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 25 жовтня 2012 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 355-373. - Бібліографія: 18 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16546У статті на основі комплексного аналізу архівних матеріалів, друкованих джерел та статей з періодичних видань Галичини 1930-х років прослідковується розвиток мережі бібліотек Українського педагогічного товариства «Рідна школа» та їх роль у національно-громадянському вихованні галицьких дітей першої третини ХХ століття. The article O. Plytus “The Libraries of Ukrainian “Ridna Shkola” Pedagogical Society: Work Organisation and the Role in National Public-Active Youth Education (1932-1939)” is based on a complex analysis of archives, printed sources and articles in periodicals Galicia 1930s traced the development of the network of libraries of the Ukrainian Pedagogical Society "Native School" and their role in the national civil education of Galician children of the first third of the twentieth century.uaГаличина«Рідна школа»Українське педагогічне товариствобібліотеки народних і середніх шкілпублічні бібліотекинаціональне вихованнягромадянське вихованнянаціональна свідомістьGalicia"Native School"Ukrainian Pedagogical Societylibraries of national and secondary schoolspublic librariesnational educationcivil educationnational consciousnessБібліотеки Українського педагогічного товариства «Рідна школа»: організація роботи, роль у національно-громадянському вихованні молоді (1932-1939 рр.)Article