Оліярник, ХристинаКравець, Руслан2014-11-052014-11-052014Оліярник Х. Організація роботи рекламного агентства / Христина Оліярник, Руслан Кравець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 222–223. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24928The process of creating advertising activity is the production of advertising agency, that its main function. As a result of this process we get the product of agency – advertising that addresses the needs of the customer.uaрекламаBTLрекламне агентствопромоутерпромо-акціярекламні послугиОрганізація роботи рекламного агентстваArticle