Yakymyshyn, L. Y.Chtej, N. І.2014-03-112014-03-112013Yakymyshyn Л. Я. Evaluation of customer service in the supply chain of food products / L. Y. Yakymyshyn, N. І. Chtej // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 258–262. – Bibliography: 10 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23881The paper presents the issues related to the evolution of customer satisfaction in a supply chain pasta. On the example of supply chain pasta explored the issue of improving customer service. Conducted customer surveys allowed us to analyze the problem of customer satisfaction. Наведено рішення, пов'язані з еволюцією задоволення клієнтів у ланцюзі поставок макаронних виробів. На прикладі ланцюга поставок макаронних виробів досліджено питання щодо підвищення рівня обслуговування клієнтів. Проведене опитування клієнтів дало змогу провести аналіз проблеми задоволення клієнта.encustomer satisfactionsupply chain pastacompetitivenesscustomer surveysABC analysis of the survey resultsзадоволення клієнтівланцюг поставок макаронних виробівконкурентоспроможністьопитування клієнтівАВС-аналіз результатів опитуванняEvaluation of customer service in the supply chain of food productsОцінювання рівня обслуговування клієнтів у ланцюгу поставок продукції харчової промисловостіArticle