Мина, ЖаннаБлага, ТетянаБілецька, Наталія2016-06-132016-06-132015Мина Ж. Реклама як спосіб вирішення проблем маркетингу в Україні / Жанна Мина, Тетяна Блага, Наталія Білецька // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 112–113. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33179In this article we will discuss advertising as a way to solve marketing problems in Ukraine.uaе-рекламамаркетингмаркетингові комунікаціїтоварпослугиРеклама як спосіб вирішення проблем маркетингу в УкраїніArticle