Шумлянська, О. В.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Шумлянська О. В. Маркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємства / О. В. Шумлянська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 205–209. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55456Розглянута проблема місця маркетингових досліджень при складанні та виконанні планів інноваційного розвитку підприємств з соціальним спрямуванням.This article devoted for marketing search to compose and realize the social direct plan innovation development of undertaking.205-209ukМаркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємстваArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Шумлянська О .В., 20055338658Shumlianska O. V. Marketynhovi aspekty formuvannia sotsialno-oriientovanykh planiv innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva / O. V. Shumlianska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 205–209. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).