Глинський, ЯрославРяжська, ВікторіяHlynsky, YaroslavRiazhska, Viktoriia2020-03-102020-03-102018-02-262018-02-26Глинський Я. Використання електронного освітнього відеоресурсу для вивчення систем комп’ютерної математики / Ярослав Глинський, Вікторія Ряжська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Інформатизація вищого навчального закладу. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 903. — С. 3–9.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47181Описано створений і апробований авторами відеоресурс “Основи комп’ютерної математики з Microsoft Mathematics”, який дає змогу створити відповідну тему у робочій навчальній програмі дисципліни “Вища математика” і реалізувати її. Розглянуто можливості, особливості і недоліки програми Microsoft Mathematics 4.0, а також методику використання відеозасобу у навчальному процесі.The created and tested by the authors educational video resource “Fundamentals of Computer Mathematics within Microsoft Mathematics Program” which gives an opportunity to develop a corresponding topic in the “Higher Mathematics” curriculum and implement it is observed. Features and drawbacks of the Microsoft Mathematics 4.0 program, as well as the method of using the video in the educational process are considered.3-9ukелектронний освітній відеоресурссистеми комп’ютерної математикивідеоурокMicrosoft Mathematics 4.0electronic educational video resourcecomputer mathematics systemsvideo tutorialMicrosoft Mathematics 4.0Використання електронного освітнього відеоресурсу для вивчення систем комп’ютерної математикиThe usage of electronic educational video-resource for computer mathematics systems studyArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Глинський Ярослав, Ряжська Вікторія, 20187378.147.88Hlynsky Y. The usage of electronic educational video-resource for computer mathematics systems study / Yaroslav Hlynsky, Viktoriia Riazhska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 903. — P. 3–9.