Пасічник, В. В.Шестакевич, Т. В.2015-10-162015-10-162015Пасічник В. В. Моделювання інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Інформаційні системи та мережі : збірник наукових праць. – 2015. – № 814. –. 120–129. – Бібліографія: 17 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29769Досліджено освітні процеси інклюзивної форми навчання осіб з особливими потребами. Розроблено методологічні основи формування та ефективного використання комплексу інформаційних технологій супроводу інклюзивних освітніх процесів для осіб з особливими потребами. Запропоновано модель інформаційно-технологічного супроводу для набуття освіти особи з особливими потребами. The article deals with the educational processes of inclusive education for persons with special needs. The methodological basis for the formation and effective use of IT support of inclusive education for persons with special needs has been suggested. The IT support model of education of persons with special needs has been proposed.uaінклюзивна освітаінформаційно-технологічний супровіднабуття освіти особами з особливими потребами, контекстно-залежна граматикаinclusive educationIT supportthe education for persons with special needscontext-sensitive grammarМоделювання інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребамиArticle