Гірна, О. Б.Кобилюх, О. Я.Хтей, Н. І.2020-11-272020-11-272006-01-312006-01-31Гірна О. Б. Формування корисностей у ланцюгу поставок на основі ринкової пропозиції / О. Б. Гірна, О. Я. Кобилюх, Н. І. Хтей // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 17–23. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55358Наведено дефініцію корисностей у ланцюгу поставок. Обґрунтовано доцільність формування корисностей на основі ринкової пропозиції у ланцюгу поставок. Окреслено оцінку витрат постачальника за методом ABC-аналізу (Activity Based Costing) та оцінку корисностей для споживача на основі маркетингових досліджень. Сформовано ринкову пропозицію для цільового сегмента ринку.The value definition in the supply chain is submitted. The rational of the value foundation on the base of the market supply in the supply chain is motivated. An estimation of costs of the supplier by using a method of the АВС-analysis (Activity Based Costing) and an estimation of the value for the consumer on the basis of marketing researches are given. The market supply for a target segment of the market is generated.17-23ukФормування корисностей у ланцюгу поставок на основі ринкової пропозиціїArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006© Гірна О. Б., Кобилюх О. Я., Хтей Н. І., 20067658.765.012.34Hirna O. B. Formuvannia korysnostei u lantsiuhu postavok na osnovi rynkovoi propozytsii / O. B. Hirna, O. Ya. Kobyliukh, N. I. Khtei // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 17–23. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).