Wojciechowska, M.2013-10-142013-10-142013Wojciechowska M. Fizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnej / M. Wojciechowska // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції, 11–12 вересня 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. - С. 75-89. - Bibliografia: 8 nazw.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/21314У статті представлено проблеми маркетингової комунікації бібліотек. Також описані організаційна культура та система візуальної ідентифікації в бібліотеках.The paper presents problems of marketing communication of libraries. There is also described the organizational culture and visual identification system in libraries.plуправління бібліотекоюкорпоративний стильорганізаційна культураlibrary managementcorporate idenityorganizational cultureFizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnejArticle