Макарова, А. О.Куліш, Т. В.2020-04-272020-04-272018-04-192018-04-19Макарова А. О. Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Львівський лікеро-горілчаний завод» на ринку горілчаних виробів / А. О. Макарова, Т. В. Куліш // Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 19–20 квітня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 104. — (Економіка: ефективність, раціональність, безпечність).978-966-941-160-0https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49026104ukМаркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Львівський лікеро-горілчаний завод» на ринку горілчаних виробівConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20181Makarova A. O. Marketynhovi pidkhody zabezpechennia konkurentospromozhnosti PrAT "Lvivskyi likero-horilchanyi zavod" na rynku horilchanykh vyrobiv / A. O. Makarova, T. V. Kulish // Tsili staloho rozvytku u vitchyznianykh realiiakh: studentskyi pohliad na problemu : tezy dopovidei III Vseukrainskoi studentskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 19–20 kvitnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 104. — (Ekonomika: efektyvnist, ratsionalnist, bezpechnist).