Миронюк, АннаСєров, Юрій2014-10-302014-10-302014Миронюк А. Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності туристичної фірми «Ельпіда» в середовищах соціальних комунікацій / Анна Миронюк, Юрій Сєров // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 72–73. – Бібліографія: 1 назва.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24687This article consideres the problem of tour operator advertisement using Internet. Main internet-advertisement methods that touristic companies use are given. The method of company advertisement using social network "Vk.com" is described.uaтуристичні фірмирекламне забезпеченнясоціальні мережіІнформаційно-рекламне забезпечення діяльності туристичної фірми «Ельпіда» в середовищах соціальних комунікаційArticle