Глазунова, ОленаВолошина, ТетянаHlazunova, OlenaVoloshina, Tetyana2018-06-152018-06-152017-03-282017-03-28Глазунова О. Використання гібридного хмароорієнтованого середовища для розвитку особистісних та професійних навичок у майбутніх ІТ-фахівців / Олена Глазунова, Тетяна Волошина // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 879. — С. 17–23.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41999Статтю присвячено проблемі використання гібридного хмароорієнтованого сере- довища для навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій у вищих навчальних закладах. Вирішується завдання проектування та створення середовища, використання якого уможливить ефективний розвиток професійних компетентностей студентів ІТ-спеціальностей, а також, навичок софт скілз.The article devoted to the use of hybrid cloud-based environment for the training of future professionals in higher education. Solve the problem of designing and creating an environment of use which will provide effective development of professional competencies of students of IT specialties and soft skills.17-23ukгібридне хмароорієнтоване освітнє середовищесофт скілзхмарні технологіїhybrid cloud-oriented educational environmentsoft skillscloud technologyВикористання гібридного хмароорієнтованого середовища для розвитку особистісних та професійних навичок у майбутніх ІТ-фахівцівHybrid cloud-oriented environment for the development of personal and professional skills in the future it professionalsArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2017© Глазунова О., Волошина Т., 20177378004Hlazunova O. Hybrid cloud-oriented environment for the development of personal and professional skills in the future it professionals / Olena Hlazunova, Tetyana Voloshina // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu : zbirnyk naukovykh prats. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 879. — P. 17–23.