Мізюк, І. Я.Симак, А. В.2020-10-012020-10-012018-11-302018-11-30Мізюк І. Я. Соціальні мережі як інструмент для маркетингу та бізнесу / І. Я. Мізюк, А. В. Симак // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 429. — (Економіка підприємства та інвестицій).978-966-941-274-4https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54485429ukСоціальні мережі як інструмент для маркетингу та бізнесуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20181Miziuk I. Ya. Sotsialni merezhi yak instrument dlia marketynhu ta biznesu / I. Ya. Miziuk, A. V. Symak // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 429. — (Ekonomika pidpryiemstva ta investytsii).