Посацький, Б. С.Posats’kyj, B. S.2020-03-192020-03-192005-03-012005-03-01Посацький Б. С. Урбаністичний маркетинг історичного міста / Б. С. Посацький // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. — С. 100–102.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47410У зарубіжному містобудуванні урбаністичний маркетинг належить до дієвих засобів охорони історико-архітектурної спадщини і управління процесом розвитку історичного міста. Історичне місто з цієї точки зору розглядається у трьох аспектах: простір маркетингу (місто як ринок); об’єкт маркетингу (місто як продукт); суб’єкт маркетингу (місто як підприємство). Специфічними рисами є комплектність і складність “продукту” міста, багатоаспектність відносин міста та його адресатів, різноманітність “продавців” і “покупців”.In the international urban planning, urban marketing is considered as a progressive resource of protecting historical and architectural heritage and directing the process of the historical city development. The historical city at this point is examined in three main ways: - Space of marketing (city as a market); - Object of marketing (city as a product); - Subject of marketing (city as an industry). The specific traits are: the complexion and complication of the “city-product”, a lot of relation factors of the city and its partners, and the variety of “sellers” and “clients”.100-102uk“ринковий хаос”охорона спадщиниметоди маркетингуурбаністичний маркетингпростір маркетингуоб’єкт маркетингусуб’єкт маркетингузонінгУрбаністичний маркетинг історичного містаUrban marketing of the historical cityArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Посацький Б. С., 20053711Posats’kyj B. S. Urban marketing of the historical city / B. S. Posats’kyj // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 531 : Arkhitektura. Arkhitektura i turystychnyi biznes. — P. 100–102.