Мороз, Л. А.2012-01-272012-01-272010Мороз Л. А. Проблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікацій / Л. А. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 109-113. – Бібліографія: 11 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11332Проаналізовано методи нестандартних маркетингових комунікацій, які по-різному трактують сучасні науковці і практики, що спричиняє термінологічну неузгодженість і ускладнює процес їх використання. Запропоновано авторське трактування сутності і взаємозв’язків між нестандартними комунікаційними технологіями з метою підвищення ефективності їх впливу на цільові аудиторії. This article analyses nonstandard marketing communications methods. Academics and practioners are not unanimous in interpreting such methods, thus breeding ambiguous terminology and impeding their usage process. The author offers her own interpretation of the substance of, and interrelationships between, nonstandard communication technologies, aimed at improving the effectiveness of their impact on the target audiences.uaкомплекс маркетингових комунікаційнестандартні методи комунікаційцільові аудиторіїкомунікативний впливПроблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікаційArticle