Таранський, І. П.Сорока, М. В.Саталкін, С. С.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Таранський І. П. Соціально-етичний маркетинг як стратегічний фактор діяльності небанківських фінансових установ / І. П. Таранський, М. В. Сорока, С. С. Саталкін // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 448–452. — (Логістичне та маркетингове управління).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55504Аналізуються сучасні тенденції та особливості розвитку небанківських фінансових установ на українському фінансовому ринку. Розглядаються доцільність і перспективи застосування ними соціальної концепції маркетингу як передумови забезпечення конкурентних переваг. Акцент зроблено на проблемах впровадження соціально-етичного маркетингу як засобу підвищення ефективності діяльності суб’єктів цієї сфери.The modern tendencies and peculiarities of non-banking financial organisations’ development at Ukrainian financial market are analysed. It is considered perspectives of using social marketing conception as a ground of competition advantages guarantee. It was made the accent on the problems of inculcation social-ethical marketing as an instrument of efficiency rise the activity of non-banking financial organisations.448-452ukСоціально-етичний маркетинг як стратегічний фактор діяльності небанківських фінансових установArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Таранський І. П., Сорока М. В., Саталкін С. С., 20055658.8Taranskyi I. P. Sotsialno-etychnyi marketynh yak stratehichnyi faktor diialnosti nebankivskykh finansovykh ustanov / I. P. Taranskyi, M. V. Soroka, S. S. Satalkin // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 448–452. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).