Пелещишин, Оксана2012-09-072012-09-072012Пелещишин О. База даних для підтримки діяльності маркетолога в онлайн-спільнотах / Оксана Пелещишин // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 106–107. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14118The article examined the activities of marketing in online communities, the proposed use of a database for recording and analysis of marketing communications.uaонлайн-спільнотимаркетингові комунікаціїБаза даних для підтримки діяльності маркетолога в онлайн-спільнотахArticle