Ілляшенко, С. М.2020-03-052020-03-052010-02-232010-02-23Ілляшенко С. М. Концептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок / С. М. Ілляшенко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. — № 668 : Проблеми економіки та управління. — С. 68–74.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46763Викладено концептуальні засади формування системи методичних інструментів для складання стратегічних маркетингових прогнозів щодо виявлення перспективних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок, з урахуванням ресурсних і ринкових обмежень.Conceptual bases of formation of methodical tools system for drawing up of strategic marketing forecast concerning revealing of perspective directions of scientificallytechnological innovative development of Ukraine on the basis of expert estimations, taking into account resource and market restrictions ara stated.68-74ukмаркетингове прогнозуванняекспертні оцінкистратегіїнауковотехнологічний розвитокінноваціїmarketing forecastingexpert estimationsstrategyscientificallytechnological developmentinnovationsКонцептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінокArticle© Ілляшенко С .М., 20107005.21338.27339.138330.341.1Illiashenko S. M. Kontseptualni zasady marketynhovoho prohnozuvannia stratehichnykh napriamiv naukovo-tekhnolohichnoho innovatsiinoho rozvytku Ukrainy na osnovi ekspertnykh otsinok / S. M. Illiashenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2010. — No 668 : Problemy ekonomiky ta upravlinnia. — P. 68–74.