Федушко, С. С.Сєров, Ю. О.Слобода, К. О.2016-06-222016-06-222012Федушко С. С. Організація віртуального представництва ВНЗ у соціальних мережах / С. С. Федушко, Ю. О. Сєров, К. О. Слобода // Проблеми формування інформаційної культури особистості : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 2 листопада 2012 року / за редакцією Г. І. Батичко. – Маріуполь : МДУ, 2012. – С. 97–100. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33422Традиційна діяльність вищого навчального закладу (ВНЗ) полягає в націленості освітніх пропозицій до всіх споживачів освітніх послуг, які можуть ними скористатись. В умовах конкурентного середовища важливими є розгорнуте позиціонування університету у соціальних мережах. Оскільки організація віртуального представництва ВНЗ у соціальних мережах є актуальною задачею сьогодення, ми розглянемо доцільність і специфіку формування позитивного інформаційного образу ВНЗ у соціальних мережах на прикладі позиціонування у соціальних мережах Національного університету «Львівська політехніка».uaОрганізація віртуального представництва ВНЗ у соціальних мережахArticle