Дропа, Мар’янаДуманський, Нестор2014-11-052014-11-052014Дропа М. Інформаційна складова рекламної кампанії / Мар’яна Дропа, Нестор Думанський // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 206–207. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24920The product of efficient and high-quality advertising can be considered already half sold. It is unbreakable, confirmed the practice of truth.uaінформаційна складовасфера застосуваннярекламарекламна кампаніяпросуванняІнформаційна складова рекламної кампаніїArticle