Гачкевич, АндрійСибрій, Роксолана2024-01-242024-01-2420232024Гачкевич, А., Сибрій, Р. (2023). Елементи побудови бренду Google в динаміці. У Integration mechanisms of management of innovative processes in the economy: collective monograph (с. 142-149). Primedia eLaunch. DOI: 10.46299/ISG.2023.MONO.ECON.3https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/61052Розділ монографії присвячено проблемі формування брендів в сфері цифрових технологій, яка характеризується інноваційністю. Автори розглядають такі візуальні та словесні елементи ідентичності Google, як: назву, логотип, кольорову гаму. Окрема увага приділяється філософії компанії, яка визначає корпоративну культуру (слоган, цінності та місія). Описано ідею дудлів, завдяки яким компанія Google впливає на іноземні цільові аудиторії. У розділі конкретизуються мотиви, які можуть ховатись за проголошеними слоганами компанії. Результати дослідження показують, що підходи до брендингу, використані компанією Google, виходять за рамки класичного маркетингу. This chapter of the monograph is devoted to the problem of brand formation in the innovative field of digital technologies. The authors consider visual and verbal elements of Google's identity, such as name, logo and color scheme. The company's philosophy is observed, considering its impact on the corporate culture (slogan, values and mission). The idea of doodles is described, being helpful in reaching foreign target audiences. The chapter specifies the motives hidden behind Google slogans. The results of the study show that the approaches of branding used by Google go beyond classical marketing.ukGoogle LLC, Alphabet Inc, бренд Google, назва Google, логотип Google, слоган Google, філософія бренду, цифровий гігант, дудл; Google LLC, Alphabet Inc, Google brand, name of Google, Google logo, slogan of Google, brand philosophy, digital giant, doodleЕлементи побудови бренду Google в динаміціBook chapter