Голощук, Р. О.Федорів, М. Л.2014-12-152014-12-152014Голощук Р. О. Консолідований інформаційний ресурс маркетингової дільності книготорговельної мережі Видавництва Львівської політехніки / Р. О. Голощук, М. Л. Федорів // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2014. – № 783 : Інформаційні системи та мережі. – С. 313–321. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25631Запропоновано методи моделювання консолідованого інформаційного ресурсу маркетингової діяльності книготорговельної мережі Видавництва Львівської політехніки. This paper is devoted to solving the task of modeling consolidated marketing information resource of the Lviv Polytechnic bookselling.uaВидавництво Львівської політехнікикниготорговельна мережаконсолідований інформаційний ресурсмаркетингова діяльністьpublishing house of Lviv Polytechnicbookselling networkconsolidated information resourcemarketing activityКонсолідований інформаційний ресурс маркетингової діяльності книготорговельної мережі Видавництва Львівської політехнікиConsolidated marketing information resource of Lviv polytechnic publishing houseArticle