Сухорська, У. P.2018-11-152018-11-152002Сухорська У. P. Формування стратегії маркетингових комунікацій підприємства / У. P. Сухорська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 289–293. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43107Досліджено питання визначення комунікаційної стратегії підприємства. Зроблено висновок про необхідність взаємозв'язку між комунікаційною стратегією та іншими елементами комплексу маркетингу, а також між окремими її елементами. In the article the problem of formation of communication strategy of a firm is investigated. It is stated that communication-mix should be consistent with other three main elements of marketing-mix as well as its elements with each other.ukФормування стратегії маркетингових комунікацій підприємстваArticle© Сухорська У. P., 2002289-293338.242.2:339.138