Кісь, Я.Павлів, З.2011-03-032011-03-032010Кісь Я. Інтелектуальна система моніторингу та обслуговування клієнтів у ресторанному бізнесі / Я. Кісь, З. Павлів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 672 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 251–262. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7819Запропоновано методи вирішення задач моніторингу та обслуговування клієнтів у ресторанному бізнесі. Ці задачі реалізовано та вирішено в інтелектуальній системі моніторингу та обслуговування клієнтів. This article is devoted to the solving tasks of monitoring and service of customers in restaurant business. These tasks are realized and decided in the intellectual system of monitoring and service of customers.uaінтелектуальна системамоніторингобслуговування клієнтівintellectual systemmonitoringservice of customersІнтелектуальна система моніторингу та обслуговування клієнтів у ресторанному бізнесіArticle