Мишок, Романа РоманівнаЛогвиненко, Владислав ВіталійовичLohvynenko, Vladyslav Vitaliiovych2024-09-1920232023Логвиненко В. В. Стратегії розвитку корпоративної культури в установах соціальної сфери : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „8.232.00.01 — Управління установами соціальної сфери“ / Владислав Віталійович Логвиненко. — Львів, 2023. — 53 с.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62686На сучасному етапі розвитку управління результативністю діяльності організацій, підприємств та установ великою мірою залежить від рівня розвинутості корпоративного управління та корпоративної культури. Дослідження щодо корпоративної культури в Україні поки що існують на початковій стадії, тому не мають системного характеру. Дана проблема має практичне значення та великий інтерес до неї з боку практиків з управління персоналом, проте масштабних наукових досліджень в з цієї теми в Україні не проводилося. Установа не може існувати без власної корпоративної культури. Якщо вона не створюється свідомо, то породжується в процесі роботи. Залученість співробітників і імідж компанії визначають якою буде корпоративна культура. В сучасних ринкових умовах це важливо, лише клієнтоорієнтовані, відкриті та обізнані установи досягнуть успіху. В останні часи велика увага приділяється цій проблемі для покращення морально-психологічного клімату та конкурентоспроможності підприємств. Корпоративна культура є системою цінностей та способом формування організації. Врахування духовних потреб співробітників є важливим елементом управління трудовими ресурсами та інноваційним потенціалом організації. У працях українських вчених Г. Захарчин, Н. Смолінська розкрито сутність корпоративної культури, розглянуто різні типології та підходи до оцінювання й управління її розвитком. Дослідження корпоративної культури як важливого важеля управління персоналом провів Ю. Красовський. Об’єкт дослідження – корпоративна культура. Предмет дослідження – специфіка корпоративної культури установи соціальної сфери та стратегії її розвитку. Мета дослідження – дослідження різноманітних стратегій розвитку корпоративної культури в установах соціальної сфери з метою розробки рекомендацій для поліпшення якості обслуговування та підвищення задоволеності як працівників, так і клієнтів цих установ. Результати дослідження: У роботі було розглянуто теоретико-методологічні засади формування корпоративної культури. Визначено сутність, значення та вплив корпоративної культури на імідж установи соціальної сфери. Було проведено діагностику корпоративної культури в установах соціальної сфери: вивчено елементи та оцінено тип корпоративної культури. Визначено основні напрямки реалізації потенціалу корпоративної культури в установах соціальної сфери на прикладі Пенсійного фонду та розроблено пропозиції щодо розвитку корпоративної культури.At the current stage of management development, the effectiveness of the activities of organizations, enterprises and institutions largely depends on the level of development of corporate governance and corporate culture. Research on corporate culture in Ukraine is still at an initial stage, so they do not have a systematic nature. This problem has practical significance and great interest in it from personnel management practitioners, however, large-scale scientific research on this topic has not been conducted in Ukraine. An institution cannot exist without its own corporate culture. If it is not created consciously, then it is generated in the process of work. Employee engagement and company image determine what the corporate culture will be. In today's market conditions, this is important, only client-oriented, open and knowledgeable institutions will succeed. Recently, much attention has been paid to this problem in order to improve the moral and psychological climate and competitiveness of enterprises. Corporate culture is a system of values ??and a way of forming an organization. Taking into account the spiritual needs of employees is an important element of managing labor resources and the innovative potential of the organization. The works of Ukrainian scientists H. Zakharchyn and N. Smolinska reveal the essence of corporate culture, consider various typologies and approaches to evaluating and managing its development. The study of corporate culture as an important lever of personnel management was conducted by Y. Krasovsky. The object of research is corporate culture. The subject of the study is the specificity of the corporate culture of the social sphere institution and its development strategy. The purpose of the study is to study various strategies for the development of corporate culture in social institutions with the aim of developing recommendations for improving the quality of service and increasing the satisfaction of both employees and customers of these institutions. Research results: The paper considered the theoretical and methodological principles of corporate culture formation. The essence, meaning and influence of corporate culture on the image of the social sphere institution have been determined. Diagnostics of corporate culture in institutions of the social sphere was carried out: elements of corporate culture were studied and the type of corporate culture was evaluated. The main areas of realization of the potential of corporate culture in institutions of the social sphere have been identified, using the example of the Pension Fund, and proposals for the development of corporate culture have been developed.uk8.232.00.01культуракорпоративна культураустанови соціальної сфериуправлінняіміджculturecorporate culturesocial sphere institutionsmanagementimageСтратегії розвитку корпоративної культури в установах соціальної сфериStrategies for the development of corporate culture in institutions of the social sphereStudents_diploma© Національний університет "Львівська політехніка", 2023© Логвиненко, Владислав Віталійович, 202353