Тараненко, І. В.2015-01-142015-01-142012Тараненко І. В. Маркетингові та організаційні інновації в умовах посилення конкуренції на світових ринках: інституційний аспект / І. В. Тараненко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 492–496. – Бібліографія: 14 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25862Показано, що в умовах зростання загальної економічної нестабільності впровадження маркетингових та організаційних інновацій відіграє велику роль. Обґрунтовано комплемен- тарний характер технологічних та нетехнологічних (маркетингових і організаційних) інновацій в країнах з розвиненим інституціональним середовищем. У той час, як у транзитивних країнах з порівняно слабкими інститутами маркетингові та організаційні інновації найчастіше виступають субститутами технологічних інновацій. The statement about increasing role of marketing and organization innovations under general economic instability is grounded. Author proved that at the countries with strong institutes the technological and non-technological (marketing, organizational) innovations are complementary; at the transitional countries with strong institutes the technological and non-technological (marketing, organizational) innovations substitutes each other.uaконкуренціямаркетингові інноваціїорганізаційні інноваціїтехнологічні інноваціїінститутиінституціональне середовищеcompetitionmarketing innovationsorganization innovationstechnological innovationsinstitutesinstitutional environmentМаркетингові та організаційні інновації в умовах посилення конкуренції на світових ринках: інституційний аспектMarketing and organizational innovations in the circumstances of increasing competition on global markets: institutional aspectArticle