Стадницький, Ю. І.Товкан, О. Е.Симак, А. В.2009-09-042009-09-042008Стадницький Ю. І. Районування території за чинниками розміщення господарської діяльності як елемент маркетингу місць / Ю. І. Стадницький, О. Е. Товкан, А. В. Симак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 686–692. – Бібліографія: 9 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/672Районування території за чинниками розміщення господарської діяльності повинно бути складовою маркетингу місць. Воно передбачає три підетапи: формування бази даних про чинники розміщення різних видів господарської діяльності; формування бази даних про відповідність територій вимогам різних видів господарської діяльності; районування території за чинниками розміщення різних видів господарської діяльності. Використання даних такого районування могло б відбуватися у системі GIS (Geographic Information System). Districting of territory after the factors of placing of economic activity must be the constituent of marketing of places. It foresees three stages: forming bases given about the factors of placing of different types of economic activity; forming bases given about accordance of territories to the requirements of different types of economic activity; districting of territory is after the factors of placing of different types of economic activity. Uses given of such districting would take a place in the system of GIS (Geographic Information System).Районування території за чинниками розміщення господарської діяльності як елемент маркетингу місцьArticle