Капута, В.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Капута В. Контролінг у маркетинговій діяльності / В. Капута // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 61–67. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55428Подано визначення контролінгу як джерела ефективного розвитку підприємства. Розглянуто класифікацію контролінгу в часовому та галузевому аспектах. Особливу увагу зосереджено на маркетинговому контролінгу.The definitions of controlling as source of effective development at the enterprise are submitted. The classification of controlling in temporary and branch aspects is considered, thus the special attention on marketing controlling is concentrated.61-67ukКонтролінг у маркетинговій діяльностіArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Капута В., 20057658.8Kaputa V. Kontrolinh u marketynhovii diialnosti / V. Kaputa // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 61–67. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).