Іванишин, Л. Р.Чучмарьова, С. Й.Акіншина, О. В.2017-01-262017-01-262001Іванишин Л. Р. Підвищення ефективності системи збору інформації про конкурентів / Л. Р. Іванишин, С. Й. Чучмарьова, О. В. Акіншина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 158–162. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35157Конкурентне середовище, яке є частиною маркетингового середовища підприємств, повинно бути предметом самостійного вивчення і оцінки. Для цього доцільно створити спеціалізовані центри, які б характеризувались наявністю ефективної інтегральної системи збору інформації про конкурентне середовище і були б оснащені необхідним організаційно-технічним обладнанням, яке обслуговував би спеціально підготовлений персонал. Competitive environment as a part of marketing environment has to be the object of analyze and research. Information centers for gathering information about competitive environment have been created by high-qualification personal.uaПідвищення ефективності системи збору інформації про конкурентівArticle