Малішевська, Б. О.Кулиняк, І. Я.2020-04-272020-04-272018-04-192018-04-19Малішевська Б. О. Реклама як ефективний інструмент маркетингової діяльності банківських установ / Б. О. Малішевська, І. Я. Кулиняк // Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 19–20 квітня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 105. — (Економіка: ефективність, раціональність, безпечність).978-966-941-160-0https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49027105ukРеклама як ефективний інструмент маркетингової діяльності банківських установConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20181Malishevska B. O. Reklama yak efektyvnyi instrument marketynhovoi diialnosti bankivskykh ustanov / B. O. Malishevska, I. Ya. Kulyniak // Tsili staloho rozvytku u vitchyznianykh realiiakh: studentskyi pohliad na problemu : tezy dopovidei III Vseukrainskoi studentskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 19–20 kvitnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 105. — (Ekonomika: efektyvnist, ratsionalnist, bezpechnist).