Живко, З. Б.2011-05-232011-05-232001Живко З. Б. Коректний вибір цінових стратегій у сучасному підприємництві / З. Б. Живко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 417: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 101–108. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8922Розглянуто умови коректного вибору стратегії ціноутворення на основі системного аналізу загальних,маркетингових і цінових стратегій фірми. Виявлено показники стратегій ціноутворення, які дають змогу здійснити їх коректний вибір. Terms of price strategy correct choice are discussed referring to thе results of system analysis of firm general, marketing and price strategies. Characteristscs of the price strategies allowing to choose them properly and revealed.uaКоректний вибір цінових стратегій у сучасному підприємництвіArticle