Вовк, НаталіяКонцур, Марта2023-05-022023-05-022018-06-012018-06-01Вовк Н. Особливості популяризації місцевих фотостудій / Наталія Вовк, Марта Концур // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 266–267. — (Соціальні комунікації).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58859The article presents a general description of the photographic studio advertising campaign. The authors paid special attention to the prospect of advertising of regional photo studios. They submit the three most important and most practical means of advertising the activities of such a photo studio: a calendar, a business card, a booklet.266-267ukпопуляризаціяфотопослугифотостудіярекламаОсобливості популяризації місцевих фотостудійConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Vovk N. Osoblyvosti populiaryzatsii mistsevykh fotostudii / Nataliia Vovk, Marta Kontsur // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo : materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 17–19 travnia 2018 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. — P. 266–267. — (Sotsialni komunikatsii).