Чухрай, Н. І.Мавріна, А. О.2015-01-142015-01-142012Чухрай Н. І. Ефективність організування маркетингової діяльності на промислових підприємствах / Н. І. Чухрай, А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 315–322. – Бібліографія: 11 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25847Розглянуто організування маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Висвітлено результати маркетингового дослідження щодо ефективності організування маркетингових служб на промислових підприємствах Львівщини. Виявлено ті чинники, які впливають на цю ефективність. This article is devoted to the organization of marketing activities in industry. The results of market research on the effectiveness of the organization of marketing of industrial enterprises had given in the article. Factors affecting this efficiency were identified.uaорганізування маркетингової діяльностіпромислове підприємствомаркетингові структуриефективність організуваннямаркетингове дослідженняorganization of marketing activitiesindustrial enterprisemarket structureefficiency of the organizationmarketing researchЕфективність організування маркетингової діяльності на промислових підприємствахEffectiveness of organization of marketing activities in industrial enterprisesArticle