Шаховська, НаталяМоскалюк, Володимир2016-06-142016-06-142015Шаховська Н. Система прийняття маркетингових рішень на основі соціологічних опитувань покупців магазину / Наталя Шаховська, Володимир Москалюк // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 188–189.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33236There is described the system architecture of sociological polls.uaсоціологічні опитуванняасоціативні правиламаркетингове рішеннясистема підтримки прийняття рішеньбаза данихСистема прийняття маркетингових рішень на основі соціологічних опитувань покупців магазинуArticle