Яшкіна, О. І.2016-04-052016-04-052015Яшкіна О. І. Організація маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку / О. І. Яшкіна // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: європейський вектор – нові виклики та можливості [Електронний ресурс] : тези доповідей IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 14–16 травня 2015 року : до 50-річчя Інженерно-економічного факультету (Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту) / Національний університет «Львівська політехніка» [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 408–409. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32358uaОрганізація маркетингових досліджень науково-технологічного розвиткуArticle