Слюсарчик, С.Слюсарчик, Р.2012-03-292012-03-292010Слюсарчик С. Філософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI столітті / С. Слюсарчик, Р. Слюсарчик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 765-771. – Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11951Проаналізовано підходи кайзен та можливість їх застосування для створення конкурентних переваг підприємства на ринку. Окремо розглянуто систему мотивації працівників до пошуку інноваційних рішень. In the article approaches of Kayzen and possibility of their application are analysed for creation of competitive edges of enterprise at the market. Separate attention is spared the system of worker motivation of workers to realization of search of innovative decisions.uaмаркетингринкова орієнтаціяринковий потенціалфілософія кайзенmarketingmarket orientationmarket potentialphilosophy of KayzenФілософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI століттіArticle